بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس، در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده و بازگشت به وضعیت عادی است.

بیمارستان‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه ۱۲ خرداد گزارش داد: در حال حاضر شاهد عادی شدن وضعیت بیمارستان قائم (عج) که پیش از این به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته بود، هستیم و عادی شدن وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دکتر سیدمحمدحسین بحرینی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ بیمار غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) نیز پس از انجام اقدامات ضدعفونی، آماده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بیماران است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد قابل توجهی در مبارزه با کرونا داشته و در سفرهای وزیر بهداشت و مسئولان ارشد وزارت بهداشت، از عملکرد خراسان رضوی به نیکی یاد شده و از این استان خواسته‌اند که به عنوان الگویی موفق همکاری و راهنمایی لازم را به دیگر استان‌های کشور در مسیر گذر از بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیر موفقیت‌های به‌دست آمده در مبارزه با کرونا از همراهی‌ها و همکاری‌های نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، گروه‌های مردمی و تمامی مجموعه‌هایی که به هر شکل یار و همراه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مبارزه با کووید ۱۹ بودند، قدردانی می‌شود.

وی افزود: در دوره بحران کرونا و مبارزه با این ویروس، اتحاد و همدلی در جای‌ جای ایران اسلامی، به‌ویژه استان خراسان رضوی موج می‌زد، بسیار خرسندیم که با همکاری‌ها و همراهی‌های همه‌جانبه توانسته‌ایم مدیریت خوبی در مدیریت کنترل و مبارزه با ویروس کرونا داشته باشیم و نام خراسان رضوی همچون نگینی درخشان در مبارزه با کووید ۱۹ می‌درخشد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است.

کد خبر 517182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان شمالی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha